Channel: Centrumoost.nl » feesten en evenementen
Viewing all articles
Browse latest Browse all 5

De juiste spreker voor uw congres

0

U organiseert een groot evenement waarvan u wilt dat er nog lang over nagepraat zal gaan worden. De eerste plannen zijn gemaakt en u heeft regelmatig een vergadering met uw teamleden over de gang van zaken. Tal van zaken zijn belangrijk bij het organiseren van een evenement. Er komt gewoon veel bij kijken. Gelukkig heeft u in uw team alle mensen die goed zijn in zijn of haar vakgebied. Er is een technisch persoon aanwezig, iemand die goed kan organiseren, iemand die het overzicht tot in de puntjes kan bewaren, enzovoorts. Iedereen heeft zo zijn of haar eigen kwaliteiten wat maakt dat het evenement eigenlijk voorbestemd is om te slagen. Bent u van plan om het buiten te organiseren, of ontvangt u de bezoekers binnen? Een buitenevenement trekt veel meer bezoekers met mooi weer, dat mag duidelijk zijn. Zo is het ook met het regelen van bijvoorbeeld een spreker om het programma aan elkaar te praten. Afhankelijk van het soort evenement kunt u een bepaalde spreker regelen. Heeft u een spreker in gedachten maar weet u niet hoe u deze kunt bereiken? Bezoekt u dan eens de website Dagvoorzitterspreker.nl. Deze website is in handen van Persona Grata. Waarom u kiest voor ons? Dat is eigenlijk heel simpel uit te leggen aan de hand van de onderstaande voordelen:

• wij houden van snelle communicatie
  • wij denken graag met u mee over de voor u perfecte spreker
  • u kunt direct in contact komen met alle sprekers
  • zowel bekende als minder bekende sprekers boekt u bij ons
  • over de prijs zijn wij helder
  • betrouwbaar zijn hechten we veel waarde aan en vinden we vanzelfsprekend
  • wij zijn in het bezit van veel ervaring, zowel voor, op als achter het podium

Een bekende Nederlander als spreker staat garant voor succes

Op onze prettige website kunt u heel eenvoudig de spreker van uw keuze vinden. Tussen de vele sprekers zult u zien dat wij vele bekende Nederlanders als spreker aanbieden. Een bekende Nederlander is leuk om op uw evenement te kunnen ontvangen en zal ook zeker meer bezoekers trekken, toch is het strikken van een BN’er niet een garantie voor het slagen van uw evenement. Wij hebben geen BN’ers in ons grote aanbod omdat ze een BN’ers zijn, hier is veel meer voor nodig. Een bekende Nederlander kan er namelijk nog zo leuk uit zien, het zegt niks over zijn of haar capaciteit om de kunst van het spreken te bezitten. Een goede spreker weet uw gasten te raken. Hij of zij heeft de kwaliteiten die nodig zijn om uw gasten enthousiast te maken, te boeien en te vermaken. Een bekende Nederlander is dus niet vanzelfsprekend ook een goede spreker. Wij, van Persona Grata, zijn hét bureau voor de dagvoorzitter, presentator en spreker. Wij bieden dus niet alleen de juiste spreker aan voor uw evenement of bijeenkomst, wij voorzien ook in de behoefte aan goede dagvoorzitters en presentatoren. U heeft zich misschien al eens afgevraagd hoe bepaalde evenementen toch aan hun goede sprekers komen. Deze vraag is heel simpel te beantwoorden, namelijk dankzij het grote aanbod op Dagvoorzitterspreker.nl. Heeft u het plan om een congres te organiseren? Bij het organiseren van een congres gaat het vrijwel altijd om een bepaald thema. Welke thema is de rode draad tijdens het te organiseren congres dat u in gedachten heeft? Gaat het over politiek? Dan is het verstandig om een spreker in te schakelen die bijzonder veel af weet over dit onderwerp. Niet alleen politiek is natuurlijk een optie, misschien zoekt u een spreker in de hoek van duurzaamheid en pragmatisme. Op dit gebied is bijvoorbeeld Femke Halsema te boeken als spreker. We kennen haar natuurlijk uit de politiek, maar wist u dat haar interesses met name liggen op het gebied van duurzame ontwikkeling van tweede- en derdewereld economieën, de betekenis van moderne mediatechnologie en sociale media, maar ook zelfs het voorkomen van moderne en populaire cultuur in onder andere films? Ook als het gaat om deze onderwerpen kunt u haar dus boeken als spreker. Zij weet alles te vertellen over deze thema’s en neemt uw gasten helemaal mee in deze wereld. Organiseert u een voetbalwedstrijd en wilt u graag een voetbalman in hart en nieren die iedereen kent? Bent u een voetbalfanaat dan kent u ongetwijfeld de naam Jan Mulder. Vele mensen kennen hem als voetbalanalyticus, maar hij doet veel meer dan dat. Kijkt u vaak naar de Wereld Draait Door dan weet u dat hij een graag geziene tafelgast is. Hij staat bekend om zijn uitgesproken mening die hij niet onder stoelen of banken schuift. Wilt u Jan Mulder boeken dan krijgt u een puur persoon die eerlijk zegt wat hij denkt.

Contactgegevens

Organiseert u juist een congres over een item in de gezondheidszorg? Ook hiervoor leveren wij de juiste spreker. U kunt op onze site precies zien wie waar goed in is. Zodra u op onze website komt kunt u gelijk door klikken naar deze bekende sprekers. Niet alleen de bovenstaande bekende sprekers bieden wij u aan, maar ook minder bekende. Over iedere spreker vindt u alle informatie die u zoekt op onze website. Heeft u vragen die u het liefst gelijk aan ons wilt stellen? Wij zijn voor u bereikbaar via het genoemde telefoonnummer op onze website, maar natuurlijk kunt u ons ook bereiken via het contactformulier. In dat laatste geval nemen we zo snel mogelijk contact met u op.

Viewing all articles
Browse latest Browse all 5